Akbank'ın Personel Alımı Duyuruları Yayımlandı!
Akbank, 92 farklı iş ilanı ile tecrübeli ve tecrübesiz personel alımı yapacağını duyurdu. Başvuru şartları ve kontenjan bilgileri hakkında tüm detaylar Kariyerbankasi.net'te yayımlandı.
Akbank personel alımı şartları
Akbank’ta çalışmak isteyen adaylardan genel olarak şu şartlar aranmaktadır:
- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış veya askerlikle ilişiği olmamak
- Müşteri odaklı çalışabilmek
- En az lise mezunu olmak
- 35 yaşını doldurmamış olmak
- İlgili kadro için gerekli niteliklere sahip olmak
- İyi derecede İngilizce bilmek tercih sebebidir.
92 farklı duyuru yayımlandı
Akbank’ın resmi internet sitesinde yayımlanan duyurulara göre, 92 farklı pozisyonda personel alımı devam etmektedir. Bu pozisyonlardan bazıları şunlardır:
- İzleme Uzmanı
- Levent Şubesi Ticari Müşteri İlişkileri Yöneticisi
- Nişantaşı Özel Bankacılık Müşteri İlişkileri Yöneticisi
- Kıdemli React Yazılım Uzmanı
- Çek Senet Yetkilisi
- Ticari Bankacılık Pazarlama Yöneticisi
- Kimlik ve Yetki Yönetimi Uzmanı
- Dijital Ödeme Çözümleri Pazarlama Yöneticisi
Tecrübeli ve tecrübesiz personel alımı
Akbank, yayımladığı ilanlar kapsamında tecrübeli ve tecrübesiz personel alımı yapacaktır. Tecrübesiz adaylar için "Finansal Suçlar İzleme ve Kontrol Uzmanı, Müşteri Deneyimi Yöneticisi, Müşteri İletişim Merkezi Yetkilisi, Gişe Yetkilisi, Bireysel Müşteri İlişkileri Yönetici Yardımcısı" gibi pozisyonlar bulunmaktadır. Tecrübeli adaylar ise genellikle bilişim sektöründe değerlendirilecektir.
Nasıl başvuru yapılır?
Akbank 2024 yılı personel alımı başvuru süreci başlamıştır. Adaylar başvurularını yalnızca elektronik ortamda gerçekleştirebilecektir. Başvuru şartlarını taşıyan adaylar, aşağıda paylaşılan bağlantı üzerinden başvurularını yapabilirler.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.